Set Shaklee Kegemaran Saya..Ada ker?



Ada orang tanya, banyak-banyak set Shaklee mana satu yg menjadi pujaan hatiku?
Jawapannya takde satu pun ngeh ngeh ngeh.
Oit ko aphal jual Shaklee tapi xder yang jadi favourite. Jangan judge terlalu awal, let me explain 1st.

Kenapa tak der set yang jadi favourite? 
Sebab semuanya favourite saya, cuma ada beberapa Vitamin yang memang rutin amek setiap hari. Kalau dilihat setiap set yang ada boleh kata setiap vitamin tu ada pada set yang lain juga, so approach saya takder favourite set tetapi favourite vitamins.
Sebagai contoh, set menyusu Triple M-make more milk (ESP, Alfalfa, B Complex, Ostematrix, Vitamin C) kalau saya tambah Lecithin dan Herb Lax dah boleh kuruskan badan. Kemudian kalau saya ambil Zinc Complex, saya dah boleh atasi masalah rambut dan kuku sebab saya memang sedia ambil ESP dan B Complex. Ha, nampak tak maksud saya kenapa saya tak der set favourite yang specific kita mix and match.
Cuma yang sekarang ni saya konsisten ambil adalah B Complex, Vitamin C, Zinc Complex dan Alfalfa tuk cater masalah sinus yang beberapa bulan lepas agak teruk. Tapi saya dah tambah satu lagi yang saya nak jadikan wajibulgunnah juga ada dirumah ni adalah ESP sebab saya nak kulit yang sihat dan cantik. Bak kata mami Shaklee saya biar umur meningkat jangan body age yang meningkat.
En.suami ambil Vivix sebab en.suami provider keluarga, kerja keras sgt sampai kurus kang tak pasal2 orang kata kita tak pandai bg makan suami. Haru lak nanti kannn.
Saya baru dapat tips drpd my dear teammate Siti Rabiah Adnan yang Herb-Lax boleh hilangkan selulit. Haish bertambah lagi Vitamins rutin la macam ni.
Itula sebab saya takder favourite set Shaklee sebab semuanya best. Kannn


0 comment... add one now