Majulah Sukan Untuk Negara..Pencapaian Atlet Paralimpik Malaysia Sangat Membanggakan.



#tsunamishaklee
Pemenang Paralimpik Rio 2016
Bersemangat waja terus berusaha…keazaman terus membara

Olimpik dah abis tapi Olimpik Paralimpik pula tengah panas  Walau apa juga pertandingan sukan yang ada atlet negara tak berehat kan, kerana ada jer pertandingan lain yang perlu dorang prepare. Apapun kita kena sokong dorang dan jangan cakap ikut suka mulut jer kutuk dorang bila they are not doing well. At least dorang tu atlet negara, wakil negara korang wakil apa? So be nice okay…

#tsunamishaklee

Pencapaian atlet paralimpik kita memang sangat-sangat membanggakan, terharu tengok video kemenangan mereka. Siapa kata OKU tidak mampu menempah nama dan membanggakan negara? Lihat sahaja atlet paralimpik kita, mereka kekurangan tetapi semangat dan usaha mereka itu perlu kita contohi. Sebak,terharu tengok wajah kegembiraan mereka bila dapat merangkul pingat. 

Adik-adik yang ada potensi untuk maju dalam bidang sukan tu, berusaha dan berlatih dengan tekun yer tapi kesihatan dan pelajaran jangan sesekali diabaikan. Korang tau tak Shaklee ada ramai atlet yang bertaraf dunia, mereka ambil supplemen Shaklee untuk memastikan kesihatan mereka terjamin supaya mereka dapat terus berlatih dan menempa nama.

Ini website dorang: http://athletes.shaklee.com/

Team atlet Shaklee ini terlah menang 121 medal (emas, perak dan gangsa) dalam acara Summer & Winter games dan kesemua mereka mengambil produk Shaklee.


#tsunamishaklee

Tetapi atlet Malaysia pun ada kurangnya, ada juga yang ambil Shaklee sebagai supplemen mereka. 


#tsunamishaklee



Meh sini ahkak suggest beberapa produk yang boleh adik-adik bakal atlet negara ni guna.

  1. Performance Drink - minuman isotonik yang membantu badan menyimpan air serta membekalkan tenaga (astronaut NASA ambil ini juga tau)
  2. Vita-Lea - membantu menjaga kesihatan secara menyeluruh kerana ia membekalkan vitamin dan mineral perlu dalam keperluan harian kita.
  3. B Complex - membekalkan tenaga serta membantu didalam penjagaan saraf serta organ dalaman.
  4. Vivix - antioksidan yang bagus dan memelihara serta memulihkan sel-sel supaya lebih kuat dan sihat.
  5. Omega Guard - membantu menjaga kesihatan jantung, mengawal kolestrol, mata dan juga sendi-sendi.
#tsunamishaklee

Jadi, kalau mahu badan tahan untuk menjalani latihan yang berterusan perlulah sediakan tubuh badan kita dengan sebaik-baiknya. Permakanan kena jaga, tidur kena jaga, emosi kena jaga dan kadang-kala supplemen membantu didalam mencapai semua itu. Ia ibarat booster dan pelengkap kepada apa yang tidak diperolehi daripada diet harian kita.

Bakal-bakal atlet negara berusahalah dengan gigih supaya dapat membawa pulang pingat dan kemenangan serta menjadikan Malaysia dikenali dunia.

Gemuruh jiwa semangat membara
Dari puncak ingin ke angkasa
Berkalungkan bintang berkelipan
Menyerlah jauh dari yang biasa

#pts4kebaboom
#tsunamishaklee
#sindiketsukses
#shakleekotadamansara
#bisnesdarirumah

0 comment... add one now