Surirumah juga boleh keep fit


Siapa kata buat kerja rumah atau chores tak boleh keep fit. Menurut Kevin Zahri setiap kerja rumah yang kita buat dirumah burn kalori juga. Hehehe tak caya meh tgk gambar ni
























Menjadi surirumah ni sama je penatnya dengan bekerja di pejabat bezanya kami tiada gaji, tiada MC dan tiada cuti tahunan. Kalau sakit pun jika masih larat bangun kena jugak uruskan rumahtangga. Saya tak kata ibu yg bekerja tak penat sama je penat, balik ofis penat2 mana boleh duduk rilek depan tv. Harus terus ke dapur atau terus siapkan anak2 sebelum mula ke dapur. Dua2 profession ni saya penah rasa been there n done that.

Jadi untuk memastikan saya cergas bertenaga dan kesihatan lebih baik lebih daya tahan, saya mengambil supplemen Shaklee. Alhamdulillah dgn izin-Nya kesihatan terpelhara dan cergas bertenaga menguruskan rumah tangga. Bukannya saya kata makan produk Shaklee tidak akan sakit, sakit itukan datangnya dari Allah kalau Sang Pencipta kata sakit maka sakitla saya. Ini adalah usaha saya untuk menjaga kesihatan yang Allah berikan.



0 comment... add one now