Tragedi Oktober...Tolong Doakan Saya...


Yeay bulan baru sudah datang, begitu juga cabaran. 

October please be kind to me. September berlalu dengan impian tidak kesampaian. Takpe Allah knows the best. Bulan ni kita buat extra lagi, Maal Hijrah kita pasang azam baru.

Kena makan lagi banyak katak, kena pecahkan lagi banyak tembok. Orang dah terbang ke bulan, sampai bila nak jadi orang yg menghantar dan melambai orang terbang.

Isk banyak plan oktober sampai rasa mcm nak mintak cuti 2 hari ngan en suami tuk fokus buat prep hehe...in my dream la..xper kita buat sehabis sedaya upaya. 

Tolong doakan saya istiqomah, doakan saya kuat semangat, doakan saya punya banyak masa utk dating dengan cinta abadi saya iaitu Allah, doakan saya punyai banyak masa qualiti dengan keluarga. Itu yang saya minta daripada kengkawan semua, doa korang membantu saya. Aamiin.

Pastukan..
Promosi Shaklee untuk Oktober ini adalah Omega Guard.


Omega Guard ni kalau beli mak pak abang kakak adik datuk nenek pakcik makcik semua leh makan. Jangan memain ni, memang berbaloi la beli sebab semua orang leh makan.

Orang dewasa ambil Omega Guard sebab utama untuk kesihatan jantung dan kawalan kolestrol.

Kanak-kanak pula untuk meningkat imun badan mereka terutama  mereka yang ada masalah asma dan ezema. Insya alla ini antara iktihar yang boleh kita cuba untuk mereka.

Kenapa Omega Guard ni best? Boleh baca pada gambar ini tapi nanti ai akan terang gak but 1st leh la baca sebagai pengenalan.

Tunggu yer.


2 comments.. read them below or add one

atiehilmi.com atiehilmi.com 03 Oktober, 2016
kemahen tau.. bertragedi bagai.. hahaha~ baru nak nyanyi lagu awie..
Ayu Zalie Ayu Zalie 03 Oktober, 2016
wakakaka...ala kasi chance la