Kenapa Kencing Berbuih Ni??!!! Sakit apa pula ni....





Omega-3 apa tu? 

Minyak Ikan? 

Ha minyak ikan tahu Omega-3 tak tahu hehe Tu normal. Dulu pun mana kenal Omega-3 tapi minyak ikan tu memang dipaksa makan sebelum ke sekolah huh baunya tak boleh blah. Masa tu saya dengan adik lelaki bawah saya kena paksa makan minyak ikan.Adik saya dapat yang ada perasa oren tetapi saya kena makan yang perasa original pergh terseksa rasanya setiap kali makan.

Sampai satu masa Ummi dah tak sudukan minyak ikan tu pada saya hanya suruh jer makan sebelum pergi sekolah. Disebabkan tak dipantau saya makan yang rasa oren hehehe last-last yang rasa oren habis dulu dah 2 orang makan botol yang sama. Ummi dapat tahu hehehe kena bebel la apa lagi. Bau minyak ikan tu jer dah cukup buat tekak terasa-rasa.

Apabila kena Shaklee dah takut nak makan minyak ikan sebab sudah dalam bentuk kapsul takde rasa dan bau yang mengembangkan tekak. Bagi anak makan, dorang lagi hebat siap kunyah-kunyah kapsul pastu dah abis minyak ikan tu buang kapsul tu. Kagum tengok hahaha.


Omega Guard Shaklee mempunyai kandungan Omega 3 yang tulen dan terbaik kerana mempunyai spektrum penuh Omega 3 dan diekstrak mengunakan proses penyulingan yang mampu menyingkirkan logam-logam berat. Ikan yang dipilih juga merupakan ikan air sejuk kerana ikan dikawasan tersebut mempunyai kandungan omega 3 yang tinggi tetapi hanya ikan-ikan kecil dipilih bagi mengurangkan risiko logam berat.

Jadi jangan risau Omega Guard Shaklee selamat dan tulen. Semua orang pun boleh ambil Omega Guard daripada anak sampailah atuk. Boleh ajer.Disebabkan Omega Guard melalui proses penyulingan Preprietari Tiga Molekul menghasilkan minyak ikan yang tulen dan semulajadi.Jadi tak perlu risau pasal logam berat bila ambil Omega Guard dan satu lagi sebab Omega Guard adalah minyak ikan bukannya minyak hati ikan.


Hati merupakan organ yang memproses toksin jadi kalau minyak hati ikan yang digunakan untuk kesihatan ermm.

Silalah fikir sendiri.

Apakah kebaikan Omega Guard Shaklee?
- Melindungi Jantung Anda
- Membantu Mengurangkan - Risiko Penyakit Jantung
- Memperbaiki kesihatan kardiovaskular
- Membantu memelihara tekanan darah dan paras trigliserida yang normal.
- Memelihara kesihatan otak, penglihatan dan fungsi-fungsi sendi.
- Membantu mengawal asma dan ezema
- Mencegah pembekuan darah
- Mencegah darah tinggi
- Menguatkan sistem daya tahan penyakit
- Membantu menghindar tekanan perasaan
- Membantu mengawal kolesterol
- Mencairkan kahak
- Bersifat anti keradangan

Siapa Perlukan Omega Guard Shaklee?
- Ibu mengandung
- Mereka yang mempunyai masalah kolestrol
- Ibu Menyusu
- Kanak-kanak
- Mereka yang mengalami sakit sendi
- Mereka yang mengalami masalah berat badan
- Sering dilanda masalah kesihatan
Salah satu yang sering berlaku sekarang, ramai juga yang asyik bertanya mengenai kencing berbuih ni. 
Kencing berbuih selalunya berkaitan dengan buah pinggang kerana buah pinggang memproses toksin ada jika toksin terlalu banyak kencing berbuih mungkin akan berlaku.


Namun tidak semestinya kencing berbuih menandakan buah pinggang sudah mula bermasalah. Ada beberapa keadaan dimana kencing berbuih adalah tidak bahaya seperti :


1. sedang hamil
2. kurang minum air / dehidrasi
3. makan makanan atau minum minuman yang tinggi protein

Jika 3 keadaan diatas kencing berbuih akan hilang tak lama lagi. Selain daripada 3 keadaan diatas kemungkinan buah pinggang ada tanda-tanda mengalami kerosakan.

Selain menandakan buah pinggang ada masalah, ada 2 lagi masalah yang berkaitan dengan kencing berbuih iaitu :


1. Jangkitan saluran kencing

Jangkitan kuman pada saluran air kencing boleh menyebabkan kencing berbuih kerana kuman tersebut melepaskan gas.

2. Vesicocolic Fistula
Keadaan dimana gabungan 2 organ perkumuhan yang tidak normal, iaitu pundi kecing dan usus besar. Vesicocolic Fistula yang selalu berlaku dikalangan lelaki. Apabila najis, buih daripada usus besar masuk ke daam pundi kencing dan menyebabkan kencing berbuih.

Jadi sila perhatikan kenapa kencing berbuih. Jika masalah buah pinggang ni Vivix adalah pilihan yang terbaik tetapi pilihan lain yang ada boleh ambil Omega Guard bersama Ostematrix. Insya allah membantu juga.




Omega Guard bulan Oktober 2016 promosi 


Beli 2 botol Diskaun 5% dan Beli 6 FREE 1






0 comment... add one now