Nak Bertenaga Semasa Berpuasa? Saya ada rahsianya...



Lotih lak ai ghaso badan ni ha.... bulan Ramadhan sok laie toghuk ni... tak lamo laie nak poso...camno den nak buek ni

Hehehehe bulan puasa nanti ada tak yang macam gambar diatas. Budak baru belajar puasa maybe la tetapi orang dewasa tak kan la macam ni kan. Malu lah sikit kat budak kecik. Bulan Ramadhan nanti yang penting kena SAHUR dan MINUM AIR secukupnya untuk elakkan badan lesu. Kalau bulan puasa set yang paling laris dan yang paling banyak membantu adalah Set Mighty 3 Gem. Kenapa?

Ha meh den coghito skit. Set ini ada 3 vitamin yang power ESP, Meal Shake dan Performance Drink. Dibancuh sekali dan diminum ketika sahir, insya Allah badan akan lebih bermaya dan bertenaga. Tipulah kalau saya kata tak lapar sebab badan kita ada sistem sendiri bila beberapa jam tidak ada makanan masuk dalam perut asid perut akan dirembeskan mula lah perasaan lapar menyerang. Tetapi bagi kita yang sudah bertahun-tahun puasa tak kan tak boleh tahan kan. Beza yang saya katakan adalah walaupun perut tu lapar main lagu dondang sayang segala bagai tetapi kita masih lagi bertenaga dan tidak lesu, insya allah.

ESP adalah sumber protein yang akan memberikan tenaga kepada badan kita, manakala Meal shake adalah sumber nutrien kerana ia mengandungi 19 sumber vitamin dan mineral. Performance Drink pula akan memastikan badan kita tidak dehidrasi kerana ia merupakan minuman isotonik dan yang paling best sekali ketiga-tiga produk ini boleh memberikan tenaga. Kalau ibu mengandung boleh berpuasa dengan selesa selepas mengambil Set Mighty 3 Gems ini tak kan la kita yang hanya bawa badan sendiri ini tak boleh kan.Set ini sesuai untuk seisi keluarga.





Bagi ibu menyusukan anak insya allah dengan ambil Set Mighty 3 Gems ini susu tidak merundum TETAPI yang penting keyakinan kena ada dan konsep supply & demand kena faham.

Jadilah bagi yang sedang menganti puasa boleh la cuba Set ini, bila dah mula rasa kelainannya boleh la simpan stok untuk bulan Rmadhan nanti.


Marilah order, apa tunggu lagi..apa tunggu lagi...hehehe



0 comment... add one now