Kenapa Pilih Shaklee?

Assalamualaikum dan salam sejahtera

Ramai yang bertanya kenapa pilih shaklee? Jawapan saya : saya dah merasai kebaikannya jadi saya mahu berkongsi dengan org lain supaya org lain juga merasai kebaikannya.

Saya kenal Shaklee semasa saya sedang struggle nak mengumpul EBM untuk anak. Mencari ikhtiar untuk banyakkan susu supaya stok EBM tak putus walaupun saya bekerja. Alhamdulillah dipertemukan dengan Shaklee. Masa tu cuba Set B set paling basic untuk set penyusuan, nampak beza pada milk production dan kepekatannya.

Namun bukan itu sahaja yang saya dapat selepas ambil Shaklee, kesihatan saya bertambah baik. Demam dan selsema payah nak hinggap kalau kena recovery time cepat dari dulu. Alhamdulillah semua dengan izin Allah.

Masa tu hati belum terbuka nak berbisnes tetapi sekarang rasa sangat rugi tak mula awal-awal lagi. Yuran menjadi ahli hanya RM65 dan RM10 untuk postage member kit. Sudah dapat id boleh la mula berniaga kalau masih belum ready nak declare diri as SID or Shaklee Independent Diatributor dah boleh nikmati harga member yang lebih murah dari harga retail.

Itu jer modal? RM75 jer? Iya tu jer modal nyer tak perlu bayar beribu pun or beli barang sampai beribu harganya. Bagi yang tak nak simpan stok dirumah, order online at shaklee2u then they will deliver it to your customer dengan harga postage sebanyak RM10. Ha mudah kan tak payah pening kepala nak carik modal simpan stok. Bila dah yakin nak simpan stok boleh la borong stok dekat HQ atau branch yang terdekat atau order online.

Ramai yang dah merasai manisnya kebaikan dan kehebatan Shaklee daripada segi kesihatan mahupun kewangan. Sekarang kos sara hidup makin tinggi jadi side income diperlukan insya allah Shaklee boleh menjadi jawapannya.

Mahu mengetahui lebih lanjut boleh hubungi saya. Saya menyesal tidak bermula dari awal, saya tidak mahu anda juga begitu. Rezeki Allah itu luas siapa berusaha pasti akan dapat. Mari kita baiki hidup kita kesihatan dan juga kewangan.

0 comment... add one now