Buku Untuk Ibu Hamil

Semasa hamil macam-macam buku saya baca untuk tambah pengetahuan dan menyediakan diri menghadapi dugaan semasa hamil dan selepas bersalin. Tak cukup dengan buku fizikal, search info dekat google lagi. Sampai satu tahap saya sendiri jadi takut dengan apa yang saya baca hehehe. Saya hadapi tu semasa mengandung kembar, wah panik kejab dengan lambakan maklumat mengenai risiko mengandung, kemungkinan yang bakal terjadi hinggakan kawan saya minta saya slow down searching for info and relax for a bit. Kemudian saya mula menapis apa yang perlu dibaca dan apa yang tidak perlu (takut panic attack lagi). Info yang saya cari mengenai bagaimana nak menyusukan kembar, supplemen apa yang boleh membantu (dalam kes ni saya ambil Set 3M shaklee memang marvelous) cara mendidik anak, cara supaya anak sulung tidak rasa terpinggir dan macam-macam lagi la. Sampai sekarang saya masih membaca tapi kali ni cara untuk mendidik anak-anak la pula. Ada 2 buku yang masih dalam proses nak menghabiskan Anakku Hebat Anakku Soleh by Ustaz Zahazan dan Now you are a Mother. Dua buku ni pada pendapat saya sangat bagus. Memberi kita info cara didikan islam yang kita boleh praktikkan. 

Wish me luck supaya dapat habiskan buku ini dengan segera. Ilmu penting ni


Berminat dengan produk Shaklee, boleh hubungi saya di:


0 comment... add one now