Vivix...Oh Vivix.. Pemberi Tenaga Yang Best.


Macam mana pun nak gak try sekali nak rasa kesannya, asyik duk dengar org cakap jer nak rasa sendiri.
Pejam mata beli twinpack niat beli tuk hubby tapi kita ngendeng sekali hehehe...

Memang lain rasanya kesan pada badan, hubby selalu penat sebab kerja lewat malam, tak cukup tidur dan tak cukup rehat. Baru beberapa hari consume bila tanya badan dia rasa segar walaupun tak cukup tidur dan rehat. For me pun rasa benda yang sama badan rasa segar dan bertenaga. Pernah satu malam penat sangat sampai tengah lipat kain pun boleh terlelap disebabkan banyak lagi kerja nak kena buat ambil 1 sudu vivix, tak lama lepas tu alhamdulillah mata celik segar bugar dapat siapkan kerja yg tertangguh.

Macam mana boleh tiba-tiba segar semula? keyword dia MITOCHONDRIA.

Apa itu mitokondria? Mitokondria ini adalah pusat tenaga sel, pusat tenaga inilah yang membuatkan sel-sel kita sihat dan cergas. Tadi saya rasa lemau, mengantuk dan penat tetapi selepas ambil Vivix jadi segar sebab Vivix bekalkan tenaga pada sel-sel. Apabila mitokondria kembali bertenaga kita pun akan cergas la.

Satu contoh supaya lebih faham tentang mitokondria ni, ovum perempuan. Ovum-ovum memerlukan tenaga untuk membahagi menjadi 2 sel, 4 sel dan seterusnya setelah berlakunya persenyawaan. Tenaga untuk melakukan pembahagian sel-sel itu datangnya daripada mitokondria la. Tanpanya ovum tidak akan mampu untuk terus hidup dan apabila usia meningkat mitokondria akan semakin kurang menghasilkan tenaga. Jika ovum tersebut dapat disenyawakan tetapi pusat tenaganya iaitu mitokondria sudah lemah ia tidak akan dapat melakukan pembahagian sel. Dengan kata lain ovum yang telah disenyawakan itu tidak akan menjadi zigot. 

Mitokondria pusat tenaga sel kita membantu kita sentiasa cergas dan sihat.
Tetapi mitokondria akan berkurangan apabila umur kita meningkat, itu adalah normal kerana cycle of life. Macam kolagen dalam badan yang berkurangan apabila umur meningkat 25 tahun begitu juga mitokondria tetapi kita boleh memperlahankan proses penyusutan itu dengan Vivix. Sebagaimana kita ambil kolagen untuk membantu badan supaya cukup bekalan kolagen begitu juga kita ambil Vivix untuk badan sentiasa bertenaga dan muda. Oleh sebab itu kita perlu berikan badan kita nutrisi yang cukup dan terbaik supaya kita dapat hidup dengan sihat dan gembira kerana apabila sel-sel kita sihat insya allah penyakit kronik akan susah untuk hingap tetapi takdir Allah jangan dilupa jika Allah kata "Kunfayakun - Jadilah" kita sihat bagaimanapun tetap akan kena. Cuma disini kita berusaha untuk sihat bukan hanya duduk menanti, itu pun Allah tak suka. 

Berikan badan kita nutrisi yang secukupnya dan yang terbaik untuk kesihatan secara keseluruhan.
Itu consume jangka masa pendek, bayangkan kalau konsisten ambil Vivix.Vivix fungsi utamanya adalah anti aging jadi kalau konsisten consume confirm badan sentiasa sihat insya allah dgn izinnya, kulit bertambah cantik, muka lebih muda dan pastinya lebih bertenaga dan berseri. Itulah keistimewaan Vivix yang buatkan kami para SID Shaklee sangat tergilakan Vivix kerana kami telah memahami bagaimana Vivix berfungsi, apa kesan Vivix pada kehidupan dan bahan-bahan utama Vivix yang terbaik. Vivix mempunyai paten diatas cara penghasilannya dan mendapat banyak feedback baik daripada pengamalnya.
Istimewanya gabungan bahan-bahan utama Vivix yang kaya dengan polyphenol yang membantu badan untuk sihat dan cergas. 
Bulan ni January 2017 Vivix promosi lagi. Twinpack dan juga beli 6 dpt 7. Jangan ketinggalan nti rugi tau...
Nak beli PM tepi na...



0 comment... add one now