Hadapi waktu emas dengan senyuman.



I dont have any inspiring story to share but i am inspired by this two beautiful ladies.

Cantikkan mereka ni? Mereka berdua in their 50s tapi tak nampak pun macam tu. That is my aim now, to age gracefully and remain beautiful and healthy in my golden years. Ceh perasan cantik la tu (mesti ada yang mengata mcm tu kan? alaa bagi chance la ai nak perasan cantik, yer kan ajer).

Kenapa ai teruja bila tengok testi mereka ni? Kerana mereka dah consume Shaklee sudah bertahun-tahun dan kesannya lihatla betapa cantiknya mereka. Menipulah kalau orang perempuan kata tak nak cantik. Yes kita nak natural beauty tapi tak nak kulit berkedut dan kusam kan? Salah seorang dalam gambar tu adalah kak huda Isabella Bella, memang teruja bila tengok beliau. Sihat, cergas dan ofkos cantik! sampai terkeluar ayat "nanti dah besar nak jadi cantik macam kak huda" macam skang ni budak kecik jer haha ntah berapa kali lah perkataan cantik dalam post ni agaknya. 

nanti dah besar ai nak jadi macam dorang...hahahaha
Ok bottom line is supplements take times but the effects are everlasting. Supplemen ni makanan juga sebabnya ia bekalkan nutrisi (vitamin dan mineral perlu) pada badan kita. Apabila badan cukup nutrien pastinya badan dapat berfungsi dengan baik dan bagus kan. Macam kereta la kalau kita jaga minyak hitam, minyak brek, tayar,jaga engin, hantar servis on time, tak main lanyak jer confirm kereta tu akan tahan lama kan kerana condition dia tip top. So does our body. 

Paling penting badan kita in tip top condition semasa usia sudah meningkat (umur 60 or 70 jika diizinkan Allah) dan semasa segala fungsi dan sistem imun badan mula menurun kerana penyakit mudah datang say hi. Kalau waktu muda pun penyakit senang hinggap inikan pula semasa usia sudah meningkat. Keyword dia age gracefully. Sihat dan cergas menghadapi waktu-waktu emas didalam hidup, Boleh beribadat dengan selesa, boleh bersama keluarga dengan gembira dan menikmati usia yang Allah kurniakan dengan baik.

Jadi jom kita mula jaga kesihatan daripada sekarang. Jaga makan, jaga perlakuan, jaga life style dan paling penting jaga hubungan dengan Pencipta.

Antara supplemen yang kakak-kakak cantik ini konsisten ambil adalah Vivix. Vivix fungsinya adalah anti aging dan anti aging ini terbahagi kepada 2 iaitu teori jangka hayat terancang (proses biologi secara semulajadi) dan teori haus dan lusuh yang mana persekitaran mempengaruhi proses penuaan seseorang. 


Vivix hebat dan istimewa kerana ia membaiki pada tahap sel. 4 mekanisme Vivix membaiki sel adalah :

1. Bantu membaiki dan melindungi sel
2. Kawalan genetik menjadi positif
3. Meningkatkan tenaga sel (mitochondria)
4. Mencegah penghasilan AGE protein

Untuk lebih faham boleh baca sini : Kenapa Vivix Shaklee Hebat?



0 comment... add one now