Join Shaklee Ilmu Melimpah Ruah Kita Dapat





Sekarang ramai yang buat bisnes online, ramai sangat-sangat la and obviously saya buat Shaklee la. Tengokla news feed kita penuh ngan iklan, tapi kalau kita tak sokong mereka ni sapa lagi kan. Dapat like iklan dorang pun jadi lah supaya makin bertambah viewers dorang. Tetapi dalam apa saja yang kita buat mesti ada guru ataupun idola, supaya tak tersasar dari landasan. Dengan adanya zaman teknologi walaupun tak dapat bersua muka tetapi coaching dengan upline tetap leh buat, no problem punya. Untuk berjaya kita kena ada idola supaya kita boleh replicate usaha dia untuk berjaya.

Idola saya sapa lagi ofkos la cik puan Lydzar Rusman, mesti ramai yang kata alah cliche amek upline sendiri. Ramai lagi master-master Shaklee yang saya kagum tetapi Cik Puan Lydzar Rusman lagi dekat dihati sebab kami kenal antara satu sama lain. Ex-opismate esey dulu maso kojo kek Putrajaya. Orangnya lembut je, cakap pun lembut, muka pun lembut tapi ha kau dah jadi Master Shaklee dah berapa tahun berenti kerja buat Shaklee, gi Umrah Shaklee sponsor, gi USA Shaklee sponsor ni tak lama lagi nak gi Shaklee Oversea Trip lagi. Buat Shaklee ngan anak-anak tanpa assitant. Ko hado.



Trip to Shaklee Convention di Orlando (semuanya ditanggung oleh Shaklee siap dapat duit poket lagi)
Sebab tu kena follow rapat2 idola ni, supaya aura dorang tu tempias kat kita. Siapa kata orang yang berwatakan lembut xleh jadi hebat. Ada sorang ex-opis mate saya semasa di NGA dulu seorang backpakers wanita solo, lepas gi Afganistan sorang-sorang tu. Tu pun sama sangat softspoken, lembut jer orang tapi jiwa kental lagi orang tak bagi pergi lagi dia nak pergi. Eh terkeluar skop la.

Mami shaklee saya ni alhamdulillah apa sahaja kemusykilan rujuk kat dia akan dapat jawapan takdelah di biar terkontang kanting. Tapi kalau soalan jenis yg malas mencari dan mintak disuap memang akan disoal balik. Dia kona sana dia kona sini last2 awak kena carik sendiri gak info tu cuma dapat guideline mcm mana nak carik.



Kelas Pecuma Yang Shaklee Sediakan
Kelas Online


















Walaupun jarang bersua muka dengan idola sendiri tetapi dengan teknologi sekarang tidak menghalang kita untuk berhubung even kelas maya pun banyak dibuat.Macam2 kelas dibuat secara online kalau tak dalam jelas dlm grup whatsapp. Kalau dapat topik hot memang tak berenti berbunyi tepon tu bunyi nortification. Apa pun dengan zaman sekarang ni xdpt bersua muka bukan alasan tuk tak coaching dgn upline. Kalau dpt bersua mula lagi bagus tapi kalau tak mampu kita cuba mana yg boleh, yang penting JANGAN MALAS & JANGAN GIVE UP!!!!

Namun kalau ada kesempatan untuk hadiri kelas lagi bagus.Antara kelebihan masuk Shaklee ni, setiap bulan akan ada kelas percuma, member boleh hadir secara percuma. Shaklee akan keluarkan jadual kelas berkenanan dan boleh lah hadir ikut waktu yang boleh pagi atau malam.Kelas yang memang ada setiap bulan adalah Shaklee Monthly Sharing, semasa kelas ni akan ada product talk, appointed new leader dan update terkini. Kadang kala dapat ilmu yang tak disangka-sangka.

Ada kelas kecantikan juga jangan memain tau. Memang Shaklee akan ajar dan terangkan bagaimana untuk gunakan kebaikan produk-produk mereka to the max.Antara highlite yang buatkan para SID suka nak datang kelas2 adalah kadang kala ada free gift yang hebat. Seperti yang terbaru ni dapat minum Vivix Smoothies. Pergh sapa yang tak nak. Semasa bulan puasa dapat Vivix Cheesecake siap dapat resepi macam mana nak buat.

Tu belum klra kadang kala dapat door gift lagi. Best giler kan. Tak rugi join Shaklee kerana banyak benifits yang dorang bagi. Kelas pun banyak, info pun banyak, reward pun banyak macam-macam lagi la yang penting SID (Shaklee Independent Distributor) itu sendiri kena berusaha untuk berjaya. Jalan sudah diberi tinggal lagi mahu atau tidak serta rajin atau malas.

Kesimpulannya, kalau join Shaklee tetapi tak dapat nak join kelas yang dibuat, kelas maya tetap ada dan boleh join. Sekiranya boleh join la kelas fizikal kerana aura dia lain. Saya sekarang ni sedang cuba untuk join kelas fizikal sebab saya masih belum berani nak join kelas bersama anak-anak. Kalau tak dicuba kita tak tahu kan, kalau idola saya boleh buat, kalau ex-opismate saya boleh travel solo kenapa tidak saya.




I can do it. I am Shaklee SID PRO, i will conquer the world (amboi besar tul impian takpe dream big). Doakan saya yer, doa kalian sangat-sangat membantu.


0 comment... add one now