Testimoni Shaklee Effect


Testimoni Shaklee Effect 

Selalunya dapat testimoni daripada orang Malaysia hari ni kita tukar lak meh tgk testimoni daripada mat salleh lak. Banyak jer testimoni daripada dorang dekat internet tetapi kalau guna testimoni orang kita lebih dekat di hati kan. Sekali sekala kita tengok orang lain cakap apa pasal Shaklee pulak.

Meh saya cerita tentang Tim Bowden,

" Beliau seorang yang ada masalah alahan yang teruk sehinggakan senarai perkara yang membuatkan alahan beliau tercetus lebih banyak daripada perkara yang tidak menjadi punca alahan. Kesian kan, semua benda pun tak boleh nanti sakit kalau korang rasa boleh ker hidup dengan asyik makan ubat, ubat sembur hidung, cucuk sana cucuk sini. Mesti rasa macam tak hidup kan, samalah macam Tim Bowden ni. Kemudian, beliau buat keputusan untuk ambil satu langkah yang besar iaitu bela kucing. A very big decision for him yang semua benda pun alah kan.

Tetapi kali ini beliau dah buat persediaan kerana pernah terbaca mengenai Alfalfa dan Nutriferon keluaran Shaklee. Apa lagi order online 2 barang ni, beli kucing, dapat barang terus start consume kemudian tunggu dan lihat. Menakjubkan, takder lagi bersin, takder hidung lagi berair, takder lagi ambil bermacam-macam ubat dan kena tanggung side effect. Seronoknya toksah cakap la, boleh hidup dengan kusing aman damai tanpa alahan.

Alahan beliau akan datang balik kalau beliau tidak ambil Alfalfa dan Nutriferon, selagi beliau ambil alahannya terkawal. Beliau lebih bersemangat, boleh tidur lena, tak perlu lagi nak layan side effect ubat alahan pendek kata hidup Tim Bowden telah beribah menjadi lebih baik dan gembira.

Namun bukan itu sahaja yang Tim Bowden dapat daripada Shaklee, beliau juga nampak peluang untuk dapat kebebasan masa, kebebasan kewangan tidak perlu lagi terikat dengan waktu kerja yang panjang dan stress. Tim Bowden mengambil keputusan untuk menjadikan Shaklee sebagai kerjaya kerana dengan Shaklee beliau mempunyai lebih masa bersama keluarga, rakan-rakan dan juga diri sendiri. Beliau boleh menolong orang lain menjadi lebih sihat dan lebih baik. "

Apakah masalah Tim Bowden ?
Mempunyai masalah alahan yang teruk kerana hampir semua benda pun jadi punca alahan beliau.

Kenapakah Tim Bowden mula ambil Shaklee?
Beliau sudah tidak mahu bergantung kepada ubat dan mahu menjalani hidup yang lebih bermakna.

Apakah 2 produk yang Tim Bowden ambil?
Alfalfa dan Nutriferon daripada Shaklee.

Apakah perubahan ketara yang dialami oleh Tim Bowden?
Tiada lagi bersin, tiada lagi hidung berair dan tidak perlu bergantung pada ubat walaupun membela kucing.

Ini testimoni daripada Tim Bowden bagaimana Shaklee merubah hidupnya daripada asyik kena makan ubat sebab masalah alahan. Kenapa Tim Bowden pilih untuk ambil Alfalfa dan Nutriferon?

.::. Alfalfa merupakan tumbuhan herba yang tinggi kandungan vitamin dan mineral oleh itu ia dipanggil raja tumbuhan. Salah satu fungsi alfalfa adalah mengurangkan alahan dan membantu meredakan asma.

.::. Nutriferon pula merupakan produk untuk meningkatkan imunisasi badan kita, menguatkan sistem pertahanan badan untuk melawan penyakit.

Oleh kerana itu gabungan 2 produk ini amat serasi dan sesuai dengan Tim Bowden. Jadi, sudah ramai yang merasai Shaklee Effect anda bila lagi. Saya sudah, Tim Bowden sudah dan ramai lagi yang sudah kebanyakkan yang sudah mengalami Shaklee pasti akan menjadi Shaklee sebagai kerjaya kerana mahu membantu lebih ramai merasai kebaikan Shaklee dalam hidup mereka. Membantu lebih ramai lagi menjadi lebih sihat dan gembira.


Saya merupakan SID (Shaklee Independent Distributor) PRO yang menjual Shaklee secara online dirumah dan saya bangga dengannya.

0 comment... add one now