Oprah Loves Shaklee





Hari ini saya nak share kisah bagaimana Roger Barnet dan isterinya Slone Barnet jatuh cinta dengan produk Shaklee dan terus membeli syarikat Shaklee.



Kisah mereka bermula apabila anak mereka Spancer mula diserang asma. Mereka bertanya pada ahli keluarga terdekat jika ada antara mereka yang mengidap asma sperti yang kita sedia maklum asma ni turun temurun. Kalau ada ahli keluarga yang ada asma kemungkinan kita juga boleh mengidap asma. Tetapi jawapan yang mereka dapat tiada seorang pun antara mereka yang ada asma jadi mereka syak persekitaran yang menyebabkan anak mereka dapat asma. Isk tak pasal-pasal kan elok-elok takder asma jadi asma. Jadi Slone Barnet  mengambil keputusan menukar pencuci domestik rumah mereka kepada Shaklee. Selepas itu anak mereka tidak lagi perlu dikejarkan ke wad kecemasan.


Sila-sila tengok,











 Shaklee berasaskan semulajadi ia selamat digunakan dan tidak
memudaratkan. Kawalan kualiti mereka juga sangat tinggi dan ketat jadi
produk yang hasilkan betul-betul bermutu.
























Shaklee mempunyai pelbagai produk daripada produk kebersihan rumah, vitamin kesihatan dan penjagaan muka dan rambut. Macam-macam ada hehehe saya yang Shaklee Independant Distiributor pun belum abis cuba produk Shaklee. Jika mahu berkenalan dengan produk Shaklee boleh la melawat website Shaklee Malaysia. Jangan terkejut jika ada produk yang di google ada tetapi di pasaran Malaysia tiada. Tidak semua produk Shaklee ada di Malaysia namun apa yang ada ni pun dah cukup banyak dan bermanfaat.




0 comment... add one now