Cepatnya Masa Berlalu

Malam nie sajer tgk gambar kembar dari lahir sampai sekarang...haih rasa macam cepatnya masa berlalu..sekejabnya jer dah setahun setengah umur bebudak ni..setahun setengah jugak la saya dah jadi full housewife...

Tengok gambar masa lahir alahai keciknya beza dengan abang dorang yang lahir 3 kilo lebih tapi dorang 2 kilo lebih jer...xper la asalkan sihat..alhamdulillah

Lepas tu mula la saya mula operasi naikkan berat badan dorang...masa pantang memang penat la berbanding anak sulung...yelah jaga sorang ngan kembar harusla beza kan..sorang uwek kejab lagi sorang lg join sekali..

Nasib baik umi ada tolong...bila ingat balik sedih rasanya...dulu masa pantang umi bersengkang mata jaga saya n kembar sekarang umi tak sihat saya tak dapat nak tunggu umi..teringin nak jaga umi tapi apa kan daya kembar masih kecik nak tinggalkan semalaman dgn orang lain dan masih menyusu badan...

Yer kembar masih menyusu badan dan alhamdulillah masih cukup...macam mana saya tahu masih cukup mereka tidak pernah mengamuk minum tak puas..berat badan biasalah skang susut la sebab dah lasak...makan pun memilih...sekarang susu ibu sebagai pelengkap utk diet harian dorang...

Saya masih mengambil supplemen Shaklee dari mengandung sampai sekarang...pengguna tegar set 3M saya ni..set mengandung byk membantu semasa saya mengandung, set berpantang shaklee juga membantu saya kekal cergas dan ceria walaupun muka kadang2 macam zombie tak cukup tido...set 3M membantu saya supply susu yang mencukupi buat kembar...Alhamdulillah sumanya dengan izin Allah yang Maha Berkuasa...

Bukan Shaklee membantu saya kekal cergas dan fokus malahan membantu saya mendapatkan income lebih...bagaimana? Dengan menjadi distributor Shaklee la..
Hanya dengan yuran RM65 untuk seumur hidup..tambahan RM10 bg semenanjung dan RM20 bg sabah/sarawak bg kos pos member kit. Dah daftar bolehla mula berbisnes..bukan itu sahaja, coaching daripada upline semua cukup jadi tak tahu bagaimana mahu mulakan..support grup ada untuk bantu..

Fikir-fikirkan la...disamping dapat menjaga kesihatan yang Allah kurniakan dapat juga menambah duit saku malahan boleh menjadi sumber pendapatan utama juga.
Berminat nak tahu lebih lanjut boleh hubungi saya.

#iR Ayu 012-384 9293
#WorldClassSid

0 comment... add one now