Vitamin Untuk Seisi Keluarga

Assalamualaikum dan salam sejahtera
Semoga semuanya sihat-sihat sahaja hari ini

Cuaca sering berubah kan sekarang, badan kita pun mula meragam sekejab demam sekejab batuk sekejab selsema. Anak-anak apatah lagi kesian mereka. Baru elok demam dah demam balik. Pening jadi parent ni hehehe nak pastikan anak-anak sihat supaya pelajaran mereka tidak terganggu.

Sebagai isteri pula harus pastikan en.suami sihat juga supaya tidak menganggu prestasi di tempat kerja. Jaga makan dan pakai satu family memang mencabar belum kira nak jaga kesihatan diri sendiri lagi.

Biasalah mana ada benda yang senang dalam dunia ni. Untuk pastikan orang-orang kesayangan saya ni semua sihat insya allah, saya pilih set family wellness dari shaklee.
Set ini menyediakan bekalan nutrien secara menyeluruh. Multivitamin, sistem imun, sistem saraf dan kesihatan otot. Boleh kata yang asas la untuk kesihatan kita. Sesuai diambil seisi keluarga dan bagi anak-anak yang lebih daripada 13 tahun. Ha kenapa pulak?

Ada vitamin belum sesuai untuk anak-anak yang kecil, sebab itulah ada vitamin untuk kanak-kanak. Dosenya lebih kecil dan mudah untuk mereka makan.

Tak salah melabur untuk kesihatan keluarga sebab apabila mereka sihat kita juga gembira. Tak risau nak kemana-mana sebab tahu badan insya allah cukup kuat untuk melawan dan menahan penyakit.

Secara ringkas kebaikan vitamin didalam set ini :
ESP :  Membekalkan tenaga kerana ia adalah minuman protein. Membantu mengawal gula dalam badan, menguatkan otot dan menyihatkan kulit, rambut dan kuku.

Vitalea :  Membekalkan nutrien harian kita kerana ia mengandungi
30 nutrisi harian yang terdiri daripada vitamin dan mineral. Untuk metabolisma dan penambah tenaga.

B Complex :  Sebagai agen penenang, anti stress yang membantu menjaga saraf-saraf badan. Mengandungi vitamin b yang lengkap serta asid folic. Baik untuk mata dan daya ingatan.

Vitamin C :  Membantu meningkatkan imunisasi badan kita. Baik untuk kulit dan sistem 
organ kita. Kelebihan vitamin C shaklee ada ia melepaskan vitamin c secara berperingkat setiap jam. Jadi badan kita tidak putus dengan bekalan vitamin C.

Untuk kesihatan anak-anak kecil, saya cadangkan Omega Guard, Mealshake dan juga Vitamin C chewable.

Omega Guard : Bagus untuk otak membekalkan EPA dan DHA dan membantu sistem pernafasan anak-anak.

Mealshake : membekalkan nutrian harian kerana mengandungi 19 nutrisi terdiri daripada vitamin dan mineral. Menyokong sistem imun dan membekalkan tenaga.

Vitamin c chewable : Menguatkan sistem imun anak-anak, bagus untuk sistem organ dan mudah untuk mereka makan.

Tak salah melabur untuk kesihatan, jika kita boleh membeli macam-macam keperluan lain kenapa tidak vitamin untuk kesihatan kita. Kesihatan yang diberikan Allah perlulah dijaga rapi sebab itu salah satu rezeki.

Jika berminat boleh hubungi saya :
Ayu 012-384 9293
Insya allah saya akan membantu sedata upaya.

0 comment... add one now