Oh Shaklee Cinch Energy Tea Mix Segar Mataku Dibuatnya


Okay, arini saya nak cerita skit mengenai Shaklee Cinch Energy Tea Mix. Teh ini adalah salah satu komponen didalam program Shape Up Shaklee, ramai yang ambil teh kata selepas minum akan segar bugar jadi memang best ambil time2 mengantuk ni. Bukan itu sahaja mereka rasa badan lebih bertenaga, jadi pendapat peribadi saya bukan sahaja bagus untuk mereka yang nak kurus sebab kalorinya rendah tetapi untuk mereka yang memerlukan fast energy or as energy booster. Ha untuk student pun bagus juga ni bila nak study boleh ambil segelas nak bagi mata tu segar instead of ambil nescafe 3 in 1 atau instant coffea. Saya terangkan sedikit pasal Cinch Energy Tea Mix ni, agak skema la skit ayat so jangan bosan yer...



Shaklee Cinch™ Energy Tea adalah teh yang direkakhas untuk menghasilkan tenaga semula jadi kepada mereka yang sedang mengawal pengambilan kalori bagi tujuan menurunkan berat badan. Ia terdiri daripada gabungan serbuk teh hijau Matcha, ekstrak teh hijau, esktrak teh merah Rooibos dan estrak teh putih. Teh hijau Matcha adalah teh hijau yang bernilai di Jepun kerana kesan terapeutiknya (kesan penenang). Rooibos teh merah kaya dengan sebatian polifenolik, termasuk flavonoid seperti quercetin dan rutin dan asid fenolik seperti caffeic dan asid ferulic.Daun teh putih menyediakan jumlah yang lebih tinggi antioksidan daripada teh hijau yang matang. Ekstrak Teh Hijau adalah sumber yang baik catechin, sebatian antioksidan kuat dan sumber kafein secara semula jadi. Campuran teh telah digabungkan dengan penting taurina asid amino , dikaji untuk peranannya dalam prestasi mental dan fizikal. Satu hidangan Shaklee Cinch Energy Tea menyediakan hanya 5 kalori.
Shaklee CInch Energy Tea Mix
 

Matcha teh hijau adalah serbuk teh hijau berkualiti tinggi yang  mengekalkan semula jadi semua nutrien yang terdapat dalam daun teh termasuk serat, mineral dan antioksidan.
Shaklee CInch Energy Tea Mix

Rooibos Red Tea Extract adalah tumbuhan herba dari Afrika~dikenali sebagai “The Miracle Tea” atau “Long Life 
Tea”.
Shaklee CInch Energy Tea Mix
 Teh putih ekstrak juga dikenali sebagai baby green tea dengan tahap yang lebih tinggi sebatian antioksidan berbanding teh hijau.

Kelebihan Shaklee Cinch Energy Tea Mix :

1. Selamat, rangsangan tenaga semula jadi.
2. Termasuk taurina, dikaji secara meluas untuk kecergasan dipertingkatkan, tenaga, dan daya tahan.
3. Alternatif terbaik untuk makanan ringan yang manis dan kopi untuk membekalkan tenaga segera.
4. Enak diminum secara sejuk atau panas.
5. Mudah dihidang dan dibawa kemana sahaja (dalam bentuk sachet).


Siapa yang memerlukan Shaklee Cinch Energy Tea Mix?

1. Sesiapa yang mahukan alternatif rendah kalori untuk makanan ringan yang manis, soda, atau kopi untuk tenaga segera.
2. Sesiapa yang mencari cara untuk menguruskan badan dan mengurangkan inci mereka.
3. Sesiapa yang mahu meningkatkan tenaga secara semula jadi.
4. Sesiapa yang mahu perlindungan antioksidan dan faedah yang berkaitan dengan teh hijau.


Langkah berjaga-jaga :

Shaklee Cinch Energy Tea Mix mengandungi kafein (70 mg setiap hidangan). Oleh itu, wanita hamil dan ibu menyusu perlu mendapatkan nasihat daripada penasihat kesihatan mereka tentang penggunaan produk ini. Tidak disyorkan untuk bayi, kanak-kanak kecil dan kanak-kanak. Individu yang sensitif kepada kafein mungkin mahu mengehadkan pengambilan kepada jumlah yang baik diterima, elakkan mengambilnya dekat dengan waktu tidur dan mengehadkan penggunaan kafein yang mengandungi ubat-ubatan lain, makanan, atau minuman mengambil produk ini.
Ok itulah dia penjelasan mengenai Shaklee Cinch Energy Tea Mix. Menarikkan kan? Macam yang saya beritahu di awal tadi teh ini adalah salah satu komponen didalam Shaklee Shape Up Plan. Plan ini bagus bagi mereka yang mahu mengurangkan berat badan.Serba ringkas la yer nanti saya buat entri lain pasal plan ini. Plan ini terdiri daripada Lecithin, Herb Lax, Cinch Shake dan Cinch Energy Tea.  Lecithin bertindak sebagai pemecah lemak, Herba Lax sebagai agen detoks, Cinch Shake bertindak menukarkan lemak kepada otot dan mengenyangkan manakala Cinch Energy Tea Mix membekalkan tenaga walaupun berdiet. Ini kerana apabila berdiet kita akan kawal pengambilan kalori jadi kita mudah letih dan tidak bermaya.

Shaklee Shape Up Plan

Berminat Dengan Produk Shaklee Boleh Hubungi Saya Di:

0 comment... add one now