Mahu Langsing Tanpa Azab Semestinya Dengan Cinch Shake Mix



Kenapa kita berdiet? Kerana mahu kurus, mahu hilangkan lemak yang berlebihan dan mahu lebih berkeyakinan dengan penampilan kita. Tetapi dengan berdiet kita juga akan kehilangan otot dan ototlah sebenarnya yang menentukan sama ada berat badan kita akan naik semula atau tidak kerana ototlah yang membakar kalori dan ia penting untuk metabolisme kita. Lemak pula hanya lemak. Kebanyakkan diet akan membuatkan kita merasa tertekan, lapar dan memerlukan masa untuk menyediakan hidangan berkhasiat. Apabila kita bergegas, kita sering membuat pilihan yang salah, membeli makanan segera atau mengambil pilihan yang berkalori tinggi dan lemak serta nutrien rendah.

Bagaimana kita boleh mempunyai makan berkhasiat yang mudah untuk menyediakan, rasanya yang hebat dan akan membantu kita mencapai matlamat penurunan berat badan kita? Jeng jeng jeng

Rahsianya adalah Shaklee Cinch™ Shake Mix.



Shaklee Cinch Shake Mix adalah jawapan yang cepat dan sihat untuk "Apa yang untuk sarapan pagi?" Atau "Apa untuk makan tengah hari?" Shaklee Cinch Shake Mix adalah lazat, cara berkhasiat untuk membantu mengekalkan bahawa otot yang sangat penting dan membuat kita rasa kenyang dan gembira semasa anda mengurangkan berat badan. Shaklee Cinch Shake Mix kaya dengan leucine ™, asid amino yang memberi isyarat badan untuk memelihara otot semasa penurunan berat badan. Dalam erti kata lain, leucine dalam Cinch Shake membantu kita menjaga otot supaya kita kehilangan lemak.

Setiap kali kita minum Shake Cinch, kita mendapatkan 24 gram protein dan itu yang penting. Mengapa? Oleh kerana protein digunakan untuk membina otot, dan otot adalah apa yang menyimpan metabolisme anda dan membakar kalori. Makanan yang kaya dengan protein juga menahan kelaparan, yang boleh membantu mengurangkan antara hidangan snek. Dan jangan kita lupa tentang otot membiarkan leucine dan nutrien penting tubuh kita perlukan.


Faedah Shaklee Cinch Shake Mix:

• Memberi manfaat seperti makan makanan utama, tetapi rasanya seperti pencuci mulut.

• Powered oleh Leucine ™ untuk memelihara otot semasa anda menurunkan berat badan.

• 24 gram bukan-GMO protein soya setiap hidangan untuk membantu anda rasa puas dan kenyang.

• Tinggi serat, dengan 6 gram setiap hidangan.

• Glisemik rendah untuk mengekalkan tahap darah gula biasa dan mengekalkan tenaga.

• Sampaikan 35% atau lebih daripada Nilai Harian 21 vitamin dan mineral.


Siapa Yang Memerlukan?

• sesiapa yang mencari cara yang sihat untuk menguruskan berat badan mereka, kehilangan inci, dan mengurangkan kalori.

• sesiapa yang mencari alternatif kepada keinginan keletihan, kelaparan, dan makanan daripada diet biasa.

• sesiapa yang mahu makan yang mudah, sihat, dan memuaskan.






10 Sebab Mengapa Shaklee Cinch Amat Luarbiasa:

1. The Real Deal

Dengan Shape Up Plan, kita akan kehilangan inci dan kg. Malahan Doktor Perubatan Shaklee, pakar pemakanan dan ahli sains telah membuat kajian tentang pemakanan untuk membangunkan pelan yang bekerja. Malah, orang-orang yang mengambil bahagian dalam kajian klinikal Shaklee hilang purata 16.3 lemak, 4.1 inci dari pinggang mereka, dan 2.6 inci dari pinggul mereka dalam tempoh 12 minggu.

2. Mudah pada poket anda

Mengapa membayar untuk makanan kalori cepat kaya yang boleh menambah lebih inci untuk pinggang anda apabila anda boleh mempunyai lazat, sihat, kaya dengan protein penggantian Cinch makan untuk sebahagian kecil daripada kos?

3. Satu Perkataan : Leucine

Cinch Shake kami yang lazat adalah Powered oleh Leucine ™, asid amino yang membantu kita menjaga otot semasa kita kehilangan lemak dan inci. Mengapa otot penting? Otot = Metabolisme. Ini bermakna lebih banyak kalori dibakar dan kurang inci di pinggang anda. Baik? Ya! Ia kunci kepada kejayaan jangka panjang. Malah, orang-orang yang telah diuji dalam kajian klinikal kehilangan lemak, berat, dan inci manakala mengekalkan 100% daripada jisim otot tanpa lemak mereka.

4. Rasa Yang Sedap dan Memuaskan
Bukan sahaja produk Cinch sedap, mereka penuh dengan protein supaya kita berasa kenyang dan puas. Lebih daripada 90% daripada peserta dalam kajian yang melaporkan bahawa tahap tenaga mereka sama ada "sangat baik" atau "besar".Program ini juga menyediakan Cinch Energy Tea Mix untuk membantu anda berasa hebat sepanjang hari.

5. Makan dengan Keseronokan


Setiap Cinch Shake adalah tinggi dalam protein dan menyediakan hidangan yang sihat vitamin, mineral, dan serat. Apabila dicampurkan seperti yang diarahkan, Shaklee Cinch Shake (empat perisa yang hebat: vanila, coklat, strawberi, dan kafe latte) mengandungi 24 gram protein setiap hidangan. Ramai orang terus menggunakan CInch Shake, dan Cinch Energy Tea Mix selepas mereka mengurangkan berat badan hanya kerana mereka menikmati rasa yang hebat.

6. Grab and Go


Di mana sahaja? Jadual yang padat? Mesyuarat tanpa henti?Tiada lagi alasan. Hanya ambil sachet Cinch Energy Tea Mix, satu hidangan Cinch Shake sudah cukup.Mudah dibawa didalam beg bimbit, beg duit, atau beg sukan dan boleh dinikmati apabila kita mahu.

7. Berterima kasih pada diri nada yang sekarang

Berat badan berlebihan bukan sahaja membuat anda berasa sedih dan kurang berkenyakina, tetapi boleh menjejaslan kesihatan. Dengan Cinch Shake dan komponen didalam Shape Up Plan kita boleh mencapai berat yang ideal serta kesihatan yang bagus.

8. Anda tidak berseorangan

Ramai yang sudah merasai kehebatan Cinch Shake, jika kita search di internet berbagai testimonial, resipi dan nasihat yang boleh didapati. Malahan SID anda boleh menolong dan membimbing anda ke arah kejayaan.

9. Katakanlah Hello kepada anda yang baru

Sila biasakan diri dengan perhatian yang bakal anda dapat.Orang akan melihat perbezaan diri anda dan anda juga akan rasa perubahan itu juga. Apabila anda kehilangan berat badan pada Shape Up Plan anda bukan sahaja akan menjadi lebih sihat, anda akan kelihatan dan berasa hebat.

10. Jaminan 100%


100% Jaminan Shaklee. Bahan-bahan, kesucian, keselamatan dan prestasi semua Pemakanan, Rumah Sihat, dan Penjagaan Diri produk kami adalah 100% dijamin.


Testimonial :


























Berminat Dengan Produk Shaklee, Boleh Hubungi Saya Di:



0 comment... add one now