Kehidupan Seorang Ibu



Hai penatnya...seharian kerja nanti balik nak masak lagi kemas rumah layan anak-anak.. itulah kehidupan seorang ibu yang bekerja... superwoman kan! Eh tapi yang ibu SAHM/WAHM pun tak kurang penatnya..sama jer la kehidupan kedua-dua ibu ni..

Yang penting kita tahu bagaimana nak memastikan kita sentiasa bertenaga dan sihat. Jadi ibu dan isteri ni xder MC macam kerja opis, sakit pun kena uruskan rumah tangga. Saya amalkan vitalea, b complex, vita c dan ESP untuk membantu saya sentiasa bertenaga dan sihat. Kadang kala jatuh sakit juga tapi itu nikmat tanda Allah sayang dan ingat kita cuma recovery time dan kekerapan tu jauh lebih baik dari tak makan supplemen. Jangan kata saya kata makan supplemen tak sakit tak baik buat onar macam tu tau.



Vitalea membekalkan nutrien harian kita dan memberi tenaga. Memang kita dapat nutrien dari makanan tapi cukup ker? Dengan vitalea insya allah nutrien yang lompong-lompong tu akan dikambus.

B complex membantu kita fokus, memberi tenaga dan membantu metabolisme. Menjadi ibu memerlukan kekuatan mental dan fizikal dengan b complex insya allah kita fokus dan tenang.

Vita c sustained released  vitamin yang serba guna, membantu menguatkan imunisasi badan, menghalang toksin diserap oleh badan dan kulit sihat dan cantik. Memang vitamin c boleh didapati daripada buah tapi larat nak kupas dan makan setiap jam. Vita c sustained release akan melepaskan vita c kedalam badan mengikut jam umpama 1.5 biji oren setiap jam. Ha hebat kan.


ESP kegemaran ramai, membekalkan tenaga, kecergasan, kulit yang lembap dan cantik, memudarkan pigmentasi, memulihkan dan merangsang sel-sel baru dan mengawal gula dalam darah. Perut akan rasa kenyang apabila ambil ESP jadi buat kerja pun produktif la sebab perut kenyang.






Ini semua serba ringkas kebaikan supplemen yang saya ambil setiap hari. Sebenarnya kebaikannya sangat banyak lagi. Alhamdulillah dengan izin Allah sejak ambil Shaklee kesihatan saya banyak kemajuan.

Tak nak cuba ker? Dari abis duit dekat bil hospital baik makan supplemen. Ada klinik panel xyah kuar duit? Tapi Ini untuk jangka masa panjang xkan asyik nak keluar masuk klinik @ hospital. Baik habiskan masa dengan keluarga.


Berminat dengan produk Shaklee, boleh hubungi saya di:


0 comment... add one now