4 Bahan Utama Vivix Yang Buatkan Ia Menjadi Produk Hebat




Vivix antara produk hebat daripada Shaklee, amat terkenal dikalangan mereka yang menghidapi diebetes dan kolesterol tinggi. Sudah banyak testimoni mereka yang berjaya menurunkan bacaan gula mereka apabila check up alhamdulillah. Namun khasiat Vivix bukan setakay itu, Vivix juga untuk awet muda dan untuk kekal sihat. Ada 4 bahan utama didalam Vivix yang menyumbang kearah kehebatannya.





Besar wey anggur muskat ni baq hang..saiz bola golf..khasiat pun besar wey...

Anggur muskat atau muscadine merupakan salah satu bahan utama didalam Vivix. Anggur ini mengandungi vestraverol dan polifenol yg tinggi. Kedua bahan ini membuatkan DNA kita bertambah baik.Antara khasiat anggur muskat adalah kuatkan imun badan, menentang radikal bebas dan antioksidan yang tinggi. Vivix terbukti membantu menurunkan paras gula dan tekanan darah seseorang.




Purple carrot cantik kalau tgk warnanya kan? Tetapi cantik bukan sebarang cantik, kaya dengan antioksidan dan mampu mengawal diabetes. Oleh sebab ramai yg menghadapi masalah diabetes setelah ambil vivix secara konsisten paras gula mereka jadi terkawal. Alhamdulillah namun bukan pesakit diabetes sahaja sesuai ambil vivix tetapi semua orang boleh ambil utk kesihatan secara keseluruhan.




Satu lagi bahan utama Vivix, Elderberry, Kalau google mesti keluar pelbagai info yang bgtau Elderberry ni bagus untuk flu dan fever. Siap ada yang ajar macam mana nak buat Elderberry syrup lagi. Tetapi khasiat Elderberry bukan setakat baikkan flu sahaja.



Elderberry satu lagi bahan utama di dalam Vivix. Elderberry dikenali dengan kerana bagus untuk flu terutama sekali influenza B. Ia membantu menguatkan imun badan supaya dapat menahan serangan virus serta bakteria. Elderberry juga dapat membantu mengawal diabetes, melindungi jantung dan merendahkan tahap kolesterol.




Kenapa Vivix boleh buat kita awet muda? Kerana vivix mempunyai kandungan resveratrol yang tinggi. Resveratrol la yg bertanggungjawab menjadikan kita awet muda. Sumber resveratrol Vivix adalah dari Knotweed Jepun. Namun fungsi resveratrol bukan sahaja awet muda tetapi untuk mengawal kolesterol, merendahkan tekanan darah dan mengurangkan berat badan.


4 bahan utama yang terpilih menjadikan Vivix produk yang hebat. Sat saya tepek lagi testimoni Vivix yang berpuas hati.





Alhamdulillah mereka berpuas hati dengan Vivix, anda bila lagi. Bil hospital sekarang sangat mahal walaupun hospital kerajaan. Tetapi sebab sekarang ramai yang tidak suka doktor ngan nurse kerajaan saya assume akan memilih hospital swasta jadi kosnya akan bertambah berganda-ganda. Daripada habis beribu di hospital baik kita gunakan duit itu untuk perkara yang lebih bermanfaatkan lebih-lebih lagi zaman GST ni kerana masalah kesihatan boleh dielakkan jika kita mencegah daripada awal contohnya kawal permakanan, gaya hidup sihat, ambil supplemen bagi menguatkan sistem imun dan sebagainya. Prevention better than cure tetapi itu hak anda, saya hanya menasihatkan apa yang boleh kerana di dalam Allah juga menyuruh hambanya saling ingat mengingati. 

Selamat berhujung minggu, be safe & have fun. Terima kasih kerana sudi membaca.


0 comment... add one now