Syoknye bisnes SHakLeE: Pay Day

Assalamualaikum dan salam sejahtera...

Bila masuk tgh bulan mulalah wall fb,twitter para SID penuh dengan status "harimau dah mengaum" hehehe.. kenapa? Sebab its our PAY DAY!!! Kami punya pay day tengah bulan di kala poket orang lain dah mula kosong kami baru top up. Jeles tak? Mesti jeles kan hehe.. Lagi-lagi lepas raya ni kan masa orang lain dah mula mengorek simpanan poket kami masih penuh. Bagi yang masih bekerja tetap ibarat dapat DUA kali gaji bagi SAHM macam saya ni its my pay day la.

Saya bermula jadi ahli semasa hendak bersalin si kembar beli set pantang dan menyusu. Banyak juga total amount masa tu, kawan yang jadi dealer pun tawarkan daftar member. Masa itu saya ada beritahu yang saya belum bersedia hendak menjual beli untuk makan sendiri sahaja. Kawan  pun terangkan kelebihan jadi member, salah satu dapat beli dengan harga yang lebih murah almost 10% diskaun dan ada yang lebih. Kalau point bulan tersebut lebih dari 150uv dapat bonus pula. Saya pun daftar la. Sebulan kemudian tetiba dapat surat dari Shaklee, saya pelik surat apa ni. Rupa-rupanya cek bonus kerana vitamin-vitamin yang saya beli sebelum ni.

Saya pun terfikir kalau beli makan sendiri pun dah dapat bonus inikan lagi berbisnes. Saya tanam impian lepas bersalin kembar nak bisnes shaklee. Kawan yang dealer sekarang upline dan mentor saya. Walaupun saya belum merasa bonus yang berkoyan-koyan tetapi kegembiraan dapat bonus campur dengan untung yang dapat cukup buat saya rasa bahagia dan menjadi pembakar semangat untuk dapat lebih lagi bulan seterusnya.

Buat bisnes Shaklee ni senang jer yuran daftar ahli RM75 kemudian boleh beli vitamin dengan harga ahli dan kutip UV. Masalah stok? Tidak perlu risau. Bila ada order, hantar order form melalui email atau telefon atau datang sendiri ke cawangan Shaklee. Tidak perlu simpan stok. Masalah postage? Shaklee akan uruskan dengan caj postage RM10 tidak kira berapa berat pakej dan dihantar terus pada pelanggan. Mudah kan! Modal sebenar HANYA RM75 sahaja!

Jadi apa tunggu lagi tak kan nak tengok jer kawan-kawan post status harimau mengaum masa tengah bulan? Tak nak merasa sama ker??

Boleh hubungi saya melalui sms,whatsapp,we chat,email or even call di 012-384 9293 dan ayu.zalie@gmail.com sekarang zaman teknologi pelbagai medium ada pilih mana satu yang anda selesa. Nama saya Ayu SID yang telah merasa kemanisan bonus Shaklee. Yeay! Moh la kita sama-sama rasakannya..

0 comment... add one now