AJHT Shaklee : Selamat tinggal sakit sendi





Sendi adalah titik pertemuan antara tulang dan rawan yang membolehkan kita duduk, berlari, berjalan dan bermacam-macam lagi. Oleh itu kita perlu menjaga sendi kita sebaiknya kerana rawan boleh kehausan dan apabila keadaan itu terjadi kita akan merasa kesakitannya.

Keistimewaan Advance Joint Health Complex daripada Shaklee adalah ia mengandungi satu bentuk esktrak Boswelia yang telah ditunjukkan didalam kajian klinikal dapat meningkatkan keselesaaan sendi didalam jangkamasa seawal 5 hari

Ekstrak Boswellia
Diperolehi dari resin pokok Boswellia serrata, ekstark botanikal ini mengandungi asid boswellik yang menghalang formasi leukoterien, kimia yang dihasilkanm oleh tubuh yang menyerang tisu sendi menyebabkan ketidakselesaan sendi. Ekstrak proprietary Boswellia yang digunakan didalam Advance Joint Health Complex mengandungi konsentrasi yang tinggi AKBA (satu asid boswellik. 

Ekstrak Jagung membekalkan sumber glukosamin yang pekat.
Glukosamin adalah sejenis gula amino yang berfungsi sebagai blok utama pembinaan struktur proteoglycans, komponen struktur rawan dan cecair diantara tulang yang membekalkan pelinciran.Banyak kajian menunjukkan supplemen glukosamin membantu perbaiki pergerakan, mobiliti dan fleksibiliti.Advcance Joint Health Tablet mengguna glukosamin yang diperolehi daripada sumber sayuran kerana konsentrasi yang lebih tinggi berbanding daripada sumber kekerang.


Kalau sakit sendi atau sakit lutut memang menyeksakan. Mahu solat susah, mahu turun tangga pun susah, mahu berjalan jauh pun payah. Terlebih lasak sikit mulalah sakit-sakit semua sendi. Mari kita cuba AJHT Shaklee ramai yang dah merasakan kehebatannya. Sebelum itu saya terangkan serba sedikit kenapa AJHT shaklee lain dari yang lain.
Punca sakit sendi dan sakit lutut selalunya disebabkan rawan sudah lemah dan rapuh. Geseran yang berlaku antara tulang-tulang membuatkan sendi sakit. AJHT mengandungi ekstrak Boswella yang baik untuk sendi.

Memang sudah terbukti secara klinikal AJHT shaklee meningkatkan keselesaan sendi se awal 5 hari,28% lebih cepat dari yang didakwa oleh Osteo Bi-Flex1 dan 45% lebih berkesan meningkatkan sendi dari Osteo Bi-Flex2.

Siapa yang sesuai ambil AJHT shaklee?

Orang yang mengalami sakit sendi lutut khususnya warga emas,ahli sukan dan bagi yang mahu menjaga sendi mereka sebelum terlewat. Dengan kata lain semua pun boleh ambil AJHT shaklee.

Bagi yang alah pada kekerang jangan risau AJHT shaklee bebas kekerang kerana salah satu ramuannya diambil dari estrak jagung. AJHT shaklee mengandungi zinc,kuprum,magganes dan vitamin c. Setiap satu mempunyai peranan penting dalam pembentukan kolegan dan lain-lain komponen penting untuk sendi.

Kesimpulannya...AJHT shaklee mampu
♣ meningkatkan fleksibiliti
♣ meningkatkan fungsi sendi
♣ menyokong fungsi sendi bagi masa panjang

AJHT shaklee  juga...
♥ 100% bebas kekerang
♥ 100% vegetarian
♥100% bebas kondroitin bagi penyerapan glukosamin yang bagus
♥ caplet mudah telan
♥ tiada perasa tiruan,pemanis atau pengawet
♥ bebas gluten

Masih belum percaya AJHT shaklee boleh membantu masalah sendi?
Saya sertakan testimonial mereka yang sudah merasa keberkesanannya. Jemput-jemput baca.

 

0 comment... add one now