ESP Shaklee : Membuatkan ibu jadi hot mama!!!


  ESP adalah antara peneman setia saya sepanjang menyusukan si kembar di samping vitamin yang lain. Saya telah ambil ESP sudah setahun. Sepanjang waktu itu pelbagai kebaikan ESP telah saya rasa. Semasa berpantang susu meriah untuk si kembar, berat badan turun, kulit licin dan bertenaga untuk menjaga kembar dan abangnya. Alhamdulillah semua dengan izin Allah.

  Semasa timbang berat di klinik selepas sebulan bersalin, saya amat terkejut kerana berat badan sudah turun seperti sebelum mengandung. Dulu masa anak yang sulung mana dapat balik berat badan tu. Tersangat la gembira tidak dapat digambarkan. Sepanjang tempoh berpantang saya memang malas nak pakai produk muka yang saya selalu pakai sebelum tetapi kulit masih kekal elok alhamdulillah. Sekarang pun kadang-kadang sampai perangai malas atau tak sempat memang tak pakai sebarang krim la di muka.

  Bertenaga sepanjang hari selepas ambil ESP di awal pagi ketika perut kosong kerana itu adalah waktu terbaik dan badan akan menyerap kebaikkan ESP secara optimum. Susu badan pun bertambah dan kembar masih menyusu sehingga sekarang tanpa bantuan susu formula. ESP membantu didalam menambah susu badan dan membuatkan susu menjadi pekat supaya bayi cepat kenyang dan puas.

  Si kembar sekarang tidak semontel seperti dahulu kerana mereka sudah aktif dan lasak. Namun begitu saya tetap bersyukur kerana masih dapat menyusukan mereka secara esklusif dengan bantuan set penyusuan Shaklee.
Disebabkan ESP shaklee telah banyak membantu saya. Sekarang saya mahu anda semua merasakan kehebatan ESP ini juga. Oleh itu pada bulan ini saya buat promoai untuk ESP dan beberapa set hot seller lain.


1. ESP

2. Set  Penyusuan
  (ESP+Alfalfa)

3. Double Gem
  (ESP+PD)

4. Set  Kecantikan
  (ESP+GLA Complex)

5. Set Penyusuan & Langsing
  (ESP+Alfalfa+Lecithin)

0 comment... add one now